یه جور کد نویسیه برا خودم. همین. :)آره، هر کی یارش خوشگله ......./پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ... /
/
/
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:50
/پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ... / / /
......چشاتم مثل مغزت مشکل داره، چیزی که نمیبینی شیره، شییییررررر
آشغال
- من دوس ندارم هیچکی بهت توهین کنههههه
/جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ... / / /
......ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79 تاريخ: دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت: 22:07